333 dagar kvar<3

Så här blev det:
DAGENS
VILL HASköta fler dagar 
DAGENS KLÄDSEL: 
typ ridkläder
DAGENS SMINK:  typ inget
DAGENS FRISYR:  flätor och utläppt lugg
DAGENS LÅT: Utan dina andetag
DAGENS PLANER:stall<3
DAGENS SAKNAD:Luring, vill att det ska vara 7 augusti 2009
DAGENS BÄSTA: mitt fina skratt xd
DAGENS ROLIGASTE: drogad amanda:)
DAGENS DUMMASTE: mig
DAGENS MISSLYCKANDE: Min skötning
DAGENS DROG: Robin hood
DAGENS KÖP: Acceton
DAGENS GODIS: ska inte äta godis
DAGENS HUMÖR: flummigt
DAGENS VÄDER: det blev regningt




Ni passar så bra ihop(A)





Dagen outfit:
Tjocktröja: Ingen aning hittade den hemma
Ridbyxor: Ullared
Ridstumpor: Hästbiten
Skor: ICA



Hankock: den nya hästen den e jätte söt men jag fottar inte så bra:)


Lis fina fötter XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0