nått kul test=)

NÄR DU SETT DETTA MÅSTE DU KOPIERA TEXTEN,
SÄTTA IN EN BILD PÅ DIG SJÄLV OCH SVARA PÅ FRÅGORNA.
VÅGAR DU VERKLIGEN SVARA ÄRLIGT?


Ditt namn? Cassandra
Födelseår? 195
Hur Lång är du? ca 175 cm
Spelar du något instrument? Vill så järna ,men nej
Dina första tankar när du vaknar? Vad händer idag?
Vart befinner du dig just nu? i soffan.
Biter du på naglarna? Nej
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? rosa ^^
Har du några husdjur? vi har 2 katter i familjen =)
Är du singel? nää
Vem är snyggast? Williut?
Vem vet mest om dig? Amanda och victoria, tror jag
Vad vill du ha just nu? Massa pengar och nya jeans.
Ditt mål i livet? Göra något bra som hjälper andra.
Rädd för? Paddor :S
Hur gammal är den äldsta person du kysst? 17
McDonalds eller Burgerking? Burgerking
Sjunger du? Välldigt ofta :p
Vad har du för skostorlek? 41/42
Vill du gifta dig?  Nej men va sambo ^^
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja oftast =)
Din hårfärg?  typ blond
Skor du hade på dig idag?  Tofflor :p
Vad sover du i? T-shirt & trosor
Favoritårstid? sommar- taffsnäs
Favoritmat och dryck? Pastasallad & Fanta lemon
telefonen hemma?
 Vad äre me den :p?
Hur svarar du i mobilen?  det bror på vem det är på andra sidan
Sov du ensam inatt? nää, med vickan
Vad gjorde du kl 08 imorse? va i stallet, mockade tror jag
Vad var det senaste någon sa till dig? ska du gå och lägga dig nu?:S
Druckit idag? Juice.
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt
Godaste glassmaken? Salt lakrits glass! mummsss
Drömmer du mardrömmar? Ibland :/
Favoritklädsel? Jeans & coolt linne/t-shirt + varm tjocktröja! och tygskor!
Favoritgodis? Salt lakrits=)
Hur många kuddar sover du med? 3 fasst med huvet på 1:p
Längtar du mest efter just nu? LURING, nästan så jag dör
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Haha ingen aning xD
Saknar du någon just nu? ja
Snus eller cigaretter? Jag röker eller snusar inte.
Vill du ha barn? Nu?! NEJ
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja, då är det int elångt kvar till taffsnäs
Är du blyg? vet inte :S ibland?
Tycker du att du har fin dialekt?Bättre än skånska
Tycker du om fester? Ja de är kul :)
Tycker folk du är snygg? Vissa :)
Vad har du för planer till helgen? Jag har inga planer till nästa helg än tror jag : )
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? Ja du, 15 vore ju bra (a) :p fasst kanske inte skulle funka , men 18 iaf :)
En bra film? High school musical
Vem får en kram? Vigren, jag saknar henne:)<3
Vem får en puss? williutten
Sprit, cider, vin eller öl? Cider
Hund, råtta eller katt? katt
Tycker du om din pappa? Han är min pappa jag älskar honom!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0