100 frågor

100 frågor.


1 Fullständigt namn? - Cassandra Ebba Karin Sohlberg

2. Ålder? - ja du

3. Vart bor du? - Svedmyra

4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa och brosorna

5. Färg på ditt hus? - gult trä

6. Hus eller lägenhet? - hus

7. När är du född? -  5 april

8. Klass? - ´vadå klass, de heter basgrupp

9. Vilket år tar du studenten? - .. fuck off

10. Något jobb? - Stallet, nja kanske inte

11. När gick du upp i morse? - kl halv 7

12. När ska du sova? - sent ikväll

13. Duschat idag? - ja

14. Kramat någon idag? - ja

15. Pussat någon idag? - ja, eller a på kinden :)

16. Vad har du ätit idag? - Bajsmat

17. Dagens klädsel? - Jeans tjockis

18. Dagens smink? - Fouandation, mascara

19. Dagens sötnos? - Amanda, alltid<3

20. Dagens roligaste? - heh, självklart spybjudning
socialt:
21
. Har du många vänner? - ja, nästan för många om man kan ha det?

22. Hur många har du kysst? - Eh för pinsamt för att tala om!

23. Vem kramade du senast? - alice

25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen!

27. Har du pojk-/flickvän? - halft

28. Vem pratade du med i telefon senast? - jobbiga morsan

29. Vem fick du senast sms ifrån? - Amanda<3
favorit:
(just nu)

31. Film? - eh jag kollar på det som finns!

32. Låt? - Vad mobilen bjuder :)

33
. Mat? - Lätt! Fett, hah, wilma alltid

34. Dryck? - Ska jag vara ärlig nej.......Cola...

35. Färg? - Röööd! ofc. men bebis blått är coolt

37. Stad? - sthlm

38. Land? - Italien

39. Ämne i skolan? - rasten är ganska intressant

40. Människa? - hmm. många

senaste:
41.
Personen du tänkte på? - Amanda, hon smsade<3

42. Personen du kysste? - åh , jg tror inte vi går in på sån för att....

43. Gången du spydde? - var ett bra tag sen

44. Gången du grät? - taffsnäs? kanske?

45. Pizzan du åt? - Grekland

46. Gången du var i Göteborg? - i somras

47. Gången du var i Stockholm? - every day

48. Gången du var full? - dricker inte som en gris....

49. Gången du var hög? - HAHA, vad e det för jävla fråga
antingen eller:
51. Svart eller vitt? - vitt

52. Hund eller katt? - katt

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på, men om jah måste välja, festa!

54. Tvspel eller datorspel? - tv lätt :d

55. Singel eller upptagen? - singel

56. Tjej eller Kille- kille

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - PLAYAHEAD

58. Ragga eller bli uppraggad? - haha, ragga (a) nej men vilket som

59. Big Brother eller Paradise hotel? - bid brother

60. Blont eller svart hår? - Blondin

61. Har du blåa ögon eller bruna? - vill ha blåa, men har bruna

62. Choklad eller lakrits? - choklad, men finnarna kan ta sig!

63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger

65. Coca cola eller fanta? - cola

66. Pizza eller kebab? - pizza

67. Randigt eller prickigt? - prickigt

68. Älska eller älskas? - älskas

69. Leva eller dö? - Leva
antal:
70
. Personer du älskar? - många

71. Personer du hatar? - några, men en spec. och hon vet vem hon e!!

72. Personer du vill hångla med?- EN so f^ing cute

74. Glassar du ätit på en dag? - 5 hahaha men jag är beroende av cornetto citron!

76. Gånger du haft minnesluckor? - för många

77. Gånger du varit hög?  wtf , den frågan igen ?!

78. Personer du saknar just nu? - taffsnäs personer m.m
vem:
80
. Vill du kyssa nu? han

81. Vem ska du träffa imorron?- Alla i skolan + stall

82.Vem sjöng du senast för?- hah på musik

85. Vill du ta med på resa nu? - en med samma iq som jag

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - dom flesta, låter skita kul

87. Förtjänar att dö? - usch

88. Är söt? - JÄTTEMÅNGA

89. Vill du sova jämsides med i natt? - :) <3


Vad förtjänar du? (ja/nej)

90. En ny mobil?- JA!

91. En gullig pojkvänn?- Ja, om jag gör. hahah nerå skojja

92. En kompis för livet?- ja, men jag har redan massor!

93. En brödrost?- Vad är det för fråga? :s haha

94. En dator?- Nej, jag har precis fått en!<3

95. 10000kr?- jag vill ha men mina föräldrar vill nog inte ge mig så mkt, inte för att de har det i deras fickor men ändå!

96. Ett större rum?- nja mitt är nog lagom
 Gott och blanat!
97. Är du kär?- njaej, jag glider, men det finns söta+ vissa är najs

98. Var det här testet jobbigt?- ja, skojjar du!

99. Vad ska du göra nu?- kolla på idol

100. Vad är klockan?- 20:50











Kommentarer
Postat av: amanda

du har ju inte alls lagt in en video på mig?

2008-10-06 @ 20:34:42
URL: http://isyice.blogg.se/
Postat av: cassie

de va på min andra blogg, men jag lösenordsskyddade den. tycker att de e lite taskigt

2008-10-09 @ 20:14:39
URL: http://cassandrasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0