Rocky:)


Silver, Den bästa av alla, i alla fall att rida. :)



Hej, för det första så tycker jag att ni är dåliga på att komentera, MER KOMENTARER=P
och så idag vaknade jag 07:15 och gick upp åt frukost och klädde på mej,  gick till skolan 08:15
hade samlig med K7 och så hade jag svenska med dem Kicki. hade lite ws också, sedan lunch klockan 11:20 jag fick nån äcklig kalops liknande sak med gult ris:S sen spanska, jobbade med steg nio, de e jag fett stolt över. sen typ ws igen, och samling med KARIN:@. usch, Maria va mkt bättre men men jag ska ändå vara glad för hennes skull.
gick till stallet och bytte om, hjälpte biggan med lite saker som te.x. hämta in hästar, sadla hästar osv. sen var det dags att rida, jag fick ROCKY:D JAAA, det gick faktiskt jätte bra, förutom att vi red för Biggan hade de gått så bra när vi hade ridit för karin så hade jag blivit förvånad. men skit samma, jag hjälpte Ale med Rocky till hoppningen, osv. har ätit Tacos och nu är jag innne på datan, men aja, vi hörs kanske imorgon

PUSS OCH GAY/CASSIE
                                               Bilden till minne av Knodden som stod på ridskolan för ett tag sen <3

Kommentarer
Postat av: vickan

den bästa att rida du???? säger ju att det är den sämsta att rida nu är det helt plötsligt den bästa

2008-11-29 @ 18:49:55
Postat av: cassie

Haha, men man kan ju ändra sig, nu tkr jag iallfall det<3

2008-12-01 @ 15:29:51
URL: http://cassandrasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0