nu är det sköna höstlovet slut;(

imorse när jag slog upp ögonen så fick jag för mig att de va första dagen på höstlovet. men efter ett tag kom ajg på att det är den sista, usch imorgon är det skola igen, och så ska jag till tandläkaren också, fy det vikll jag värkligen inte, men aja, lite måste jag lära mig också=) men så är det silver skötarkurs också, hoppas det inte blir sjukdommslära, men de har jag för mig att det ska vara, faan också, men aja, de måste man också kunna.


den här bilden lägger jag upp som minne av min klass i fyran och femman, jag saknar er ='D



Kommentarer
Postat av: vickan

var det inte du som älskar och gå till tandläkaren=p

2008-11-02 @ 20:05:56
URL: http://elvirren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0