MADDA FAKA


snart ät det jullovsridning igen, bilden är tagen av lizette. tack gmn


hej alla trogna bloggläsare idag har jag varit i skolan, i stallet och på Willy:s, i skolan så va det tråkigt som vanligt, och med Karin va de ju inte häller bra.JAG VILL HA TILLBAKA MARIA!!! men aja, karin är säkert bra hon med. i stallet så var jag stallvärd, ganska tråkigt. och just de de va Lucia träning också. på willy:s typ storhandlade vi, och sen så gick jag och astrid till bea för att Willy:s hade inte KAKAO??? aja, snart ska jag typ gå och lägga mig, är as trött, och just de imorgon ska jag rida, hoppas det blir Rocky<3, inte Akrobat iallfall, ramlade ju av förra gången, har fortfarande jätte ont, aja vi hörs nån annan dag.


PUSS OCH GAY/Cassie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0