Knäppt,

tjo blowgers idag var det inte sommar lov längre. jag gick upp as tidigt och klädde på mig. jag stack direkt till destriktssköterskan och tog twinrix spruta, gick till astris jobb. ska gurka och paprika + lita annat. men hela dagens höjd punkt var clownwn manne, kollade på det när jag gick på dagis, jag gick nämnligen på Globenkulans förskola, där jobbar astrid nu för tiden, så det var jätte roligt, och sen åt vi pyttipanna. jag är vegetarian så jag fick annan mat, korv och potatis (smarr).  när vi gick tillbaka till "jobbet" så hade jag en såskopp på vardera hand så det gick inte så snabbt.
men när vi var framme hade astrid fixat hallonpaj, (ännu mer smarr) jag typ gjorde inte så mkt mer där. Jo jag spelade spel mend såskopparna, smarta skator och tempo. (Bäbis spel) jag van. sen gick jag och astrid till Bea och köpte tuggumin och glass. puss// Cassie<3


Kommentarer
Postat av: Micha

väldigt fin bild :)

blev så sugen på hallon nu :)

2008-06-22 @ 16:27:02
URL: http://chokladgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0