SKOLAN, INGET STALL, SOVA!!!


jag börjar det här inlägget med att slänga in en bild på stugan. älskar dig<3
jag vaknade sju imorse på golvet :S i mitt rum, hade jävligt ont i typ hela kroppen, la mig i sängen och självklart hinner jag bara ligga där i typ fem minuter innan mobilklockan ringer, dags att gå upp! drack smoothie och kollade på julkalendern och klädde på mig, gick till skolan. den här veckan har vi haft samling i Warhol, för alla som vill veta.
under eftermiddaagen/kvällen ska jag läsa ut min engelska bok, The boys fron Brazil, fattar 0 men skit samma, hoppas att alla andra mår bra, för de gör iallfall inte jag, ag har ont i huvudet och i halsen, och är jätte snorig,

PUSS OCH GAY//CS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0