shiet

hej förlåt att jag har bloggat dåligt, men nu ska jag börja igen, de blev något fel på bloggen och så. men nu ska jag försöka blogga varje dag, i torsdagas så va de ju skola avslutning, as kul, klockan 09:30 då fick jag jul lov, stack till globen och handlade julklappar men sedan till stallet och vara stallvärd, sen hem igen och sova=) fredag sova, data och stallet, fick prinsen, så såg vi ut:) de gick jätte bra förutom att Karin klagade på min handställning, men så idag lördag red jag igen för en gång då jag var sjuk, gick upp tidigt, och fick rida rocky igen, den här gången gick det betydligt mycket bättre, och Irre berömde mig jätte mycket, jätte glad, sedan förstördes allt av ett "JA" men skit samma, ska typ inte blogga mer idag

TOODELS//CS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0