mårning

hej nu är det så att jag börjar nio idag, han blogga även nu på morgonen, idag ska jag till skolan, de e kursdag  och sen till stallet och förmodligen göra silverkurs provet, usch, men jag kan typ allt utom senorna, de e ändå ganska bra, pluggade bara igårkväll=) tänkte lägga ut en bild på min snygga pyjamas men kamera sladden fackar fortfarande, aja, ska typ köpa en ny. men iallfall så sitter jag nu och har tråkigt och chattar med Wilma min tjockisdampistoodels-crew på msn, men snart ska jag gå och klä på mig, för jag har bara min pyjamas på mig, den består av rödrutiga flanell byxor ochnån konstig pappatröja. men nu ska jag ialla fall avsluta det här inlägget med någonting roligt. min gamla mobil

THOODELS//CS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0