kräkas:S? varför?

hej alla blogg läsare, jag är hemma idag föratt imorse så mådde jag jätte illa och hade ont i huvudet osv. jag har nu pricis gjort en sammanfattning om NORSKA och DANSKA, de sög men ändå man kna ju göra det för att få vara hemma från skolan och föresten så ärjag typ genomförkyld, jag har också kollat julkalendern, DEN ÄGER! eller de har väll funnits bättre men den är jätte bra.
 
hoppas att startlistan till julklapps hoppningen kommer upp idag, får inte Vickan och jag Silver då fan asså!
aja, alla som ska vara med bryt ett ben:) men iallfall, kolla jag ser ut som en jag vet inte vad på bilden usch.
och just de i eftermiddag ska jag åka och köpa julklappar, du kanske får något om du har tur:)

PUSS OCH GAY//CASSIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0