Juldagen, stall, sova, godis, mamma mia och paula =)

hej inatt har jag sovit i 12 timmar, fett skönt, gick upp och var riktigt pigg och utvilad satte mig vid datan och typ ränkade ut att det är försent att börja spara pengar till systemen, men iallafall så fick Astrid en utskällning, FÖRLÅT jag stack till stallet och ringde stugan, och fick lite tips om hur jag kunde göra, men iallafall så har jag kollat på mamma mia och ätit godis och så har Paula varit här.  hon äkade middag med oss =) hon är typ den snällaste människan jag känner, LOVE till henne. I morgon ska jag till Örbyhus och fira jul där hoppas att få lite fina saker där med, och iallafall så ska jag rida jullovsridning lördag, Söndag, Måndag och Tisdag, på Rocky hoppas att han kommer att gå på hacamore, eller igentligen hoppas jag på vanligt bett  för de koma han ju göra när hans sår har läkt och det vill jag


TOODELS//CS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0